ثبت نام کلاس های آموزشی

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی، امام‌جمعه ارومیه و نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی، امروز یک تیر در یادواره «شهدا، مردان خدا»، که در مسجد قاری خوی با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولین و خانواده معظم شهدا و ایثارگران برگزار شد، گفت: شهادت بزرگترین افتخاری است، که خداوند نصیب انسان می‌کند و این عطیه الهی فقط نصیب بندگان خاص خداوند متعال می‌شود.

وی با بیان اینکه در برهه کنونی مهم‌ترین مسئولیتی که ما بر عهده داریم، تلاش برای حفظ جایگاه ایثار، شهادت و انتقال ارزش‌های انقلاب به نسل جوان کشورمان است، گفت:  زندگی جامعه ایرانی و اسلامی بر مبنای ارزش‌ها و آموزه‌های دینی بنا شده است، یکی از این ارزش‌ها روحیه ایثارگری و شهادت‌طلبی است.

 
 

 

 

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی با بیان اینکه در جوامع اسلامی روحیه ایثار و شهادت موج می‌‌زند، گفت: شهادت در راه خدا و دین جایگاه رفیعی است، که هر کسی توفیق ندارد به آن دست پیدا کند.

حجت‌الاسلام قریشی با بیان اینکه، شفاعت در روز قیامت به فرموده رهبر معظم انقلاب از آن شهداء و خانواده آنها بوده و این مقامی است که خداوند به آنان عطا می‌‌کند، گفت: بنابراین گرامیداشت مقام شامخ شهدا وظیفه شرعی، اخلاقی و انسانی یکایک مردم و مسئولان است.

وی ضمن ابرازامیدواری برای اینکه، بتوانیم از ادامه‌دهندگان راه شهداء گرانقدر باشیم، گفت: برای اینکه در این زمینه توفیق داشته و ثابت‌قدم باشیم باید تالیف‌ها، وصیت‌نامه‌ها و دست‌نوشته‌های به یادگار مانده از شهدا را با دقت مطالعه کنیم

منبع:خبرگزاری بین المللی ایکنا

 
 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید